کد خبر : 207959
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 2:43

مشکلی برای تامین برق واحدهای نهضت ملی مسکن در گلستان وجود ندارد / نصب ۲۰ هزار کنتور هوشمند درسال گذشته

مشکلی برای تامین برق واحدهای نهضت ملی مسکن در گلستان وجود ندارد / نصب ۲۰ هزار کنتور هوشمند درسال گذشته

سیداحمد موسوی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: مصرف برق استان در روز گذشته ۶۵۰ مگاوات بوده که نسبت به روز قبل ۱۴۰ مگاوات افزایش داشته است. بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، از امروز تا پایان هفته گرما ۴۰ درجه را پیش رو داریم و مردم مصرف برق را مدیریت کنند که خاموشی

مشکلی برای تامین برق واحدهای نهضت ملی مسکن در گلستان وجود ندارد / نصب ۲۰ هزار کنتور هوشمند درسال گذشته

سیداحمد موسوی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: مصرف برق استان در روز گذشته ۶۵۰ مگاوات بوده که نسبت به روز قبل ۱۴۰ مگاوات افزایش داشته است. بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، از امروز تا پایان هفته گرما ۴۰ درجه را پیش رو داریم و مردم مصرف برق را مدیریت کنند که خاموشی نداشته باشیم.

وی گفت: از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ساعت ۱۹ تا ۲۳ ساعات اوج مصرف است که لازم است که مردم در این ساعت‌ها از دستگاه‌های پرمصرف برقی استفاده نکنند. دولت سیزدهم با کاهش ساعات کاری تلاش کرده که مصرف برق را کنترل و مدیریت کند و از روز ۱۵ خرداد در استان ساعت اداری از ۶ الی ۱۳ است.

وی تصریح کرد: ادارات موظف هستند بعد از ساعت اداری تمام سیستم‌های سرمایشی را خاموش کنند. همه مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی با ما همکاری کنند تا با مدیریت مصرف درست، هیچ گونه خاموشی را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: طرح تشویقی یک مساوی با ۲۰ در گلستان در حال اجرا است و از اول خرداد تا پایان ماه شهریور هر مشترک خانگی که نسبت به سال قبل به ازای هر کیلو وات کمتر برق مصرف کند تا ۲ هزار تومان پاداش دریافت می‌کند. در سال گذشته تنها مشترکانی که مصرف برق آن‌ها زیر الگو بود مشمول پاداش صرفه‌جویی می‌شدند.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع برق استان با هماهنگی راه شهرسازی، بنیادمسکن، استانداری گلستان برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن در مرحله بهره برداری قرار دارند را تامین می‌کند و خوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری به استان ۱۵ میلیارد تومان مصوب شد که در سال گذشته این مبلغ در جهت اصلاح شبکه برق گلستان تخصیص داده شد. در تلاش هستیم در سفر دوم ریاست جمهوری بتوانیم اعتبارات بسیار خوبی برای شبکه برق استان بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: درسال گذشته در استان ۲۰ هزار کنتور هوشمند برای مشترکان صنعتی، کشاورزی و اداری  نصب شد که کنتورها از راه دور قرائت می شوند و قبض آنها چاپ و در قالب پیامک ارسال می‌شود.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح