کد خبر : 208090
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 13:06

اکنون اسنپ چت به شما امکان می دهد ویدیوها و لنزها را در وب جاسازی کنید

اکنون اسنپ چت به شما امکان می دهد ویدیوها و لنزها را در وب جاسازی کنید

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از آستانه ممکن است چند سال طول بکشد، اما اکنون اسنپ چت در نهایت به شما اجازه می دهد ویدیوها، لنزها و داستان ها را از پلتفرم خود در وب جاسازی کنید. در حالی که اسنپ چت قبلا به دلیل ماهیت زودگذر (و اغلب خصوصی) پست های

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از آستانه ممکن است چند سال طول بکشد، اما اکنون اسنپ چت در نهایت به شما اجازه می دهد ویدیوها، لنزها و داستان ها را از پلتفرم خود در وب جاسازی کنید. در حالی که اسنپ چت قبلا به دلیل ماهیت زودگذر (و اغلب خصوصی) پست های خود به کاربران اجازه نمی داد ویدیوها را جاسازی کنند، دادن این قابلیت به کاربران نشانه دیگری است که نشان می دهد این شرکت در تلاش است تا فید ویدیوی کوتاه خود – Spotlight – را برای رقابت با TikTok و Instagram تقویت کند. .

این بدان معناست که ممکن است هنگام پیمایش در یک وب سایت یا خواندن یک مقاله آنلاین، با محتوای قابل پخش از اسنپ چت مواجه شوید. اسنپ چت در اعلامیه این ویژگی که شامل یک لنز تعبیه شده و یک ویدیوی نورافکن است، نشان می دهد که چگونه می تواند به نظر برسد. می‌توانید برای مشاهده ویدیوهای جاسازی‌شده مستقیماً از صفحه وبی که در آن هستید کلیک کنید، و همچنین لنز تعبیه‌شده را امتحان کنید (با توجه به اینکه دستگاهی که استفاده می‌کنید دارای دوربین است).

برای جاسازی محتوا از اسنپ چت در یک صفحه وب، به سادگی به ویدیو، لنز یا داستانی که می‌خواهید جاسازی کنید بروید، پیوند آن را کپی کنید و سپس آن را در یک مرورگر وب جای‌گذاری کنید. از آنجا، نماد جاسازی را انتخاب کنید و کد HTML ارائه شده را کپی کنید. سپس می توانید آن را در هر صفحه وب که می خواهید محتوا را در آن جاسازی کنید قرار دهید.

پس از ارائه قابلیت دسترسی به اسنپ چت در وب برای مشترکین پولی، اسنپ نسخه مبتنی بر مرورگر برنامه را در سپتامبر گذشته در دسترس همه قرار داد. اما اکنون اسنپ با اجازه دادن به کاربران برای جاسازی محتوا در وب، کارها را کمی جلوتر می‌برد و هدف خود را برای جذب کاربران بیشتر خارج از برنامه پیش می‌برد. همانطور که در یادداشت داخلی هفته گذشته الکس هیث از The Verge نشان داده شده است، ایوان اشپیگل، مدیر عامل اسنپ قصد دارد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ به ۴۷۵ میلیون کاربر فعال روزانه دست یابد، که اگر بخواهد این غول ویدیویی کوتاه را حفظ کند، به آن نیاز دارد. جامعه رو به رشد TikTok و اینستاگرام Reels است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح