کد خبر : 208092
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:55

قیمت کریپتو امروز: قیمت بیت کوین برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ از ۳۳۰۰۰ دلار جهش کرد، نمودار کریپتو تاثیر مثبتی می بیند

قیمت کریپتو امروز: قیمت بیت کوین برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ از ۳۳۰۰۰ دلار جهش کرد، نمودار کریپتو تاثیر مثبتی می بیند

به گزارش نیوز میدو و به نقل از گادگتس۳۶۰ بیت کوین در روز سه شنبه، ۲۴ اکتبر، ۱۱ درصد افزایش قیمت داشت. برای اولین بار در سال جاری، ارزش بیت کوین به ۳۳۶۲۳ دلار (تقریباً ۲۷.۹ میلیون روپیه) رسید. در واقع، بیت کوین اکنون با قیمت گذاری امروز به بالاترین حد خود در ۱۶ ماه

Crypto Price Today: Bitcoin Price Jumps Over $33,000 First Time in 2023, Crypto Chart Sees Positive Impact

به گزارش نیوز میدو و به نقل از گادگتس۳۶۰ بیت کوین در روز سه شنبه، ۲۴ اکتبر، ۱۱ درصد افزایش قیمت داشت. برای اولین بار در سال جاری، ارزش بیت کوین به ۳۳۶۲۳ دلار (تقریباً ۲۷.۹ میلیون روپیه) رسید. در واقع، بیت کوین اکنون با قیمت گذاری امروز به بالاترین حد خود در ۱۶ ماه گذشته رسیده است. خوش بینی در میان اعضای جامعه در مورد تایید مورد انتظار ایالات متحده از ETF های BTC، بازار را با امید تقویت می کند. در روز گذشته، ارزش BTC به شدت ۳۳۵۶ دلار (تقریبا ۲.۷۸ میلیون روپیه) افزایش یافت.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ، در X فاش کرد که iShares Bitcoin Trust از BlackRock در وب‌سایت Depository Trust and Clearing Corporation با علامت iBTC فهرست شده است که باعث رونق قیمت بیشتر آلت کوین‌ها شده است.

اتر در روز سه شنبه شاهد افزایش ۷.۶۱ درصدی قیمت بود. این ارزش ETH را به ۱۸۱۳ دلار (تقریباً ۱.۵۰ میلیون روپیه) رساند. در ۲۴ ساعت گذشته، ETH به طور قابل توجهی ۱۲۵ دلار (تقریبا ۱۰۳۸۰ روپیه) افزایش یافت.

در یک حرکت نسبتاً متعارف بازار، اکثر ارزهای دیجیتال در ساعات اخیر افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند و در پشت بیت کوین و اتر قرار گرفتند. هیجان نسبت به ETF های بیت کوین در ایالات متحده باعث افزایش قیمت چندین آلتکوین می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح