کد خبر : 208103
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 17:19

میزو ۲۱ در حال حاضر با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می رسد

میزو ۲۱ در حال حاضر با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می رسد

به گزارش نیوز میدو و به نقل از گسمارنا Meizu گوشی Meizu 21 را در ۳۰ نوامبر با MSRP رسمی ۳۳۹۹ یوان (۴۸۰ دلار) برای تریم ۸/۲۵۶ گیگابایتی و تاریخ فروش اولیه ۵ دسامبر رونمایی کرد. با این حال، این گوشی قبلاً در وب سایت GIZTOP به عنوان موجود و ارسال فهرست شده است. میزو ۲۱

Meizu 21 is already selling starting at $599

به گزارش نیوز میدو و به نقل از گسمارنا Meizu گوشی Meizu 21 را در ۳۰ نوامبر با MSRP رسمی ۳۳۹۹ یوان (۴۸۰ دلار) برای تریم ۸/۲۵۶ گیگابایتی و تاریخ فروش اولیه ۵ دسامبر رونمایی کرد. با این حال، این گوشی قبلاً در وب سایت GIZTOP به عنوان موجود و ارسال فهرست شده است.

میزو ۲۱ در حال حاضر با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می رسد
قیمت کمی تندتر است، اگرچه، ۵۹۹ دلار برای یک واحد پایه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایت، ۶۹۹ دلار برای مدل ۱۲ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی و ۷۹۹ دلار برای مدل ۱۲ گیگابایتی/۵۱۲ گیگابایتی. در حالی که به نظر می رسد بهترین معامله از نظر قیمت نیست، GIZTOP حداقل یک فروشنده بسیار غربی است که قول می دهد بدون عوارض گمرکی و مالیات به کشورهای اروپایی ارسال کند.

صحبت از غرب پسند بودن، در حالی که Meizu 21 عرضه شده یک نسخه چینی است، هنوز با خدمات کامل Google Play، پشتیبانی از زبان گسترده از جمله انگلیسی و مجموعه ای زیبا از باندهای سلولی که باید آسیا، اروپا و استرالیا را پوشش دهند ارائه می شود. برای جزئیات می توانید لینک منبع را بررسی کنید.

میزو ۲۱ در حال حاضر با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می رسد
در مورد برخی مشخصات، میزو ۲۱ یک گوشی پرچمدار است که دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت است. Meizu 21 همچنین دارای یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با ISOCELL HP3 سامسونگ است – یک سنسور بزرگ ۱/۱.۴ اینچی با دیافراگم f/1.69 و OIS. این دوربین با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی همراه است. Meizu 21 همچنین دارای استاندارد IP54 است و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۸۰ واتی و فناوری mCharge سوپر بی‌سیم ۵۰ واتی دارد. آندروید ۱۳ با FlymeOS 10.5 در بالا و پشتیبانی از Flyme Auto Meizu بوت می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح