کد خبر : 208101
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 12:58

نمونه اولیه باتری آیفون ۱۶ پرو فاش شد

نمونه اولیه باتری آیفون ۱۶ پرو فاش شد

به گزارش نیوز میدو و به نقل از گسمارنا شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی یک تنظیمات خنک کننده بازسازی شده برای سری آیفون ۱۶ خود است و ما اکنون اولین مجموعه تایید خود را با افشای نمونه اولیه باتری آیفون ۱۶ پرو دریافت می کنیم. تصاویر نشان می‌دهند که باتری در

iPhone 16 Pro protype battery

به گزارش نیوز میدو و به نقل از گسمارنا شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی یک تنظیمات خنک کننده بازسازی شده برای سری آیفون ۱۶ خود است و ما اکنون اولین مجموعه تایید خود را با افشای نمونه اولیه باتری آیفون ۱۶ پرو دریافت می کنیم. تصاویر نشان می‌دهند که باتری در یک براکت فلزی برس خورده قرار گرفته است که احتمالاً به فرآیند اتلاف گرما کمک می‌کند.

سلول باتری لیتیوم یونی آیفون ۱۶ پرو فاش شده با ظرفیت ۳۳۵۵ میلی آمپر ساعت (۱۳.۰۲ وات ساعت) فهرست شده و توسط شرکت Desay چین تولید شده است. این باتری همان J شکل باتری های سری آیفون ۱۵ پرو را دارد.

برای مرجع، آیفون ۱۵ پرو دارای ظرفیت باتری ۳۲۷۴ میلی آمپر ساعتی کمی کوچکتر است. باید دید که آیا این طرح اولیه و ظرفیت باتری نمونه اولیه همان چیزی است که در مدل های تولید آیفون ۱۶ پرو استفاده می شود یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح