کد خبر : 208105
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 22:21

نگاهی به Samsung Galaxy S24 در چهار رنگ در رندرهای رسمی بیندازید

نگاهی به Samsung Galaxy S24 در چهار رنگ در رندرهای رسمی بیندازید

به گزارش نیوز میدو و به نقل از گسمارنا انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه آینده خانواده گلکسی اس ۲۴ را معرفی کند، و از آنجایی که تقریباً در پایان دسامبر هستیم، ظاهراً زمان انتشار رندرهای رسمی فرا رسیده است. اولین مجموعه امروز فاش شده است و گلکسی اس ۲۴ «وانیلی» را با تمام شکوه خود،

به گزارش نیوز میدو و به نقل از گسمارنا انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه آینده خانواده گلکسی اس ۲۴ را معرفی کند، و از آنجایی که تقریباً در پایان دسامبر هستیم، ظاهراً زمان انتشار رندرهای رسمی فرا رسیده است. اولین مجموعه امروز فاش شده است و گلکسی اس ۲۴ «وانیلی» را با تمام شکوه خود، نه در یک، نه دو، نه سه، بلکه در چهار رنگ آینده به تصویر می کشد.

خانم‌ها و آقایان، اینجا با تمام شکوه خود در رنگ‌های سیاه اونیکس، بنفش کبالت، خاکستری مرمری و زرد کهربایی است. علاوه بر اینها، ظاهراً سه رنگ دیگر وجود خواهد داشت که منحصر به Samsung.com خواهد بود: آبی، سبز و نارنجی. این تعداد زیادی رنگ برای انتخاب است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ به رنگ اونیکس مشکی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ با رنگ اونیکس مشکی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ با رنگ اونیکس مشکی
Samsung Galaxy S24 در رنگ مشکی اونیکس

گلکسی اس ۲۴ دارای صفحه‌نمایش تخت، حاشیه‌های متقارن زیبا، گوشه‌های گرد و قاب فلزی تخت با بریدگی‌های خط آنتن است. پنل پشتی نیز مسطح است، با لبه‌ای پخ‌دار. دکمه های پاور و ولوم نیز تحت درمان صاف کردن قرار گرفته اند. طبق شایعات قبلی، S24 و S24+ مانند مدل های قبلی خود از فریم آلومینیومی برخوردار خواهند بود.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ در بنفش کبالت سامسونگ گلکسی اس ۲۴ در بنفش کبالت سامسونگ گلکسی اس ۲۴ در بنفش کبالت
Samsung Galaxy S24 در بنفش کبالت

آرایه دوربین پشتی آنقدر شبیه دوربین S23 است که برای اینکه واقعاً آنها را از هم متمایز کنید، باید در قرار دادن فلاش LED متخصص باشید. متاسفانه برای برخی، S24 از Exynos 2400 SoC در برخی بازارها از جمله اروپا استفاده می کند. در ایالات متحده، مانند روزهای خوب قبل از S23، با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تعویض خواهد شد. S24 به صورت استاندارد دارای ۸ گیگابایت رم خواهد بود، حتی اگر S24+ دارای ۱۲ گیگابایت باشد. حافظه پایه ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

 

صفحه نمایش ۶.۲ اینچی ۱۰۸۰×۲۳۴۰ LTPO OLED با حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. شاید ناامید کننده این باشد که انتظار می رود دوربین ها دقیقاً همان دوربین هایی باشند که در S23 دیده می شود. S24 البته با اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد و سپس One UI 6.1 را در بالای صفحه قرار خواهد داد که ظاهراً همه چیز در مورد هوش مصنوعی این و AI آن خواهد بود.

Samsung Galaxy S24 در رنگ زرد کهربایی سامسونگ Galaxy S24 در رنگ زرد کهربایی سامسونگ Galaxy S24 در رنگ زرد کهربایی
Samsung Galaxy S24 در رنگ زرد کهربایی

گلکسی اس ۲۴ دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که نسبت به نسل قبلی خود ۱۰۰ میلی آمپر ساعت افزایش یافته است و با این حال سرعت شارژ در همان ۲۵ وات باقی خواهد ماند. همچنین شارژ بی سیم ۱۵ واتی دریافت خواهید کرد. در حالی که S24 Wi-Fi 7 را از دست می دهد، اتصال ماهواره ای خواهد داشت. قیمت S23 باید همان قیمتی باشد که S23 در اوایل امسال عرضه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح