کد خبر : 208031
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 19:41

۱۸۰ کیلومتر خط لوله جهت اجرای زیرساخت گازرسانی در لرستان اجرایی شد

۱۸۰ کیلومتر خط لوله جهت اجرای زیرساخت گازرسانی در لرستان اجرایی شد

به گزارش ایلنا، کرم گودرزی  در حاشیه مجمع سالانه شرکت گاز اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۳۰ کیلومتر خط لوله تغذیه و ۱۳۰ کیلومتر خط لوله توزیع و نصب بیش از ۲۱۷۰ علمک جهت گازرسانی به بخش‌های شهری، روستایی و صنعتی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل

۱۸۰ کیلومتر خط لوله جهت اجرای زیرساخت گازرسانی در لرستان اجرایی شد

به گزارش ایلنا، کرم گودرزی  در حاشیه مجمع سالانه شرکت گاز اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۳۰ کیلومتر خط لوله تغذیه و ۱۳۰ کیلومتر خط لوله توزیع و نصب بیش از ۲۱۷۰ علمک جهت گازرسانی به بخش‌های شهری، روستایی و صنعتی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: در سال گذشته اهداف این شرکت در ایجاد زیرساخت گازرسانی محقق و در مجموع بیش از ۱۰۵ درصد جذب بودجه سرمایه‌ای محقق شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: با وجود مسیرهای صعب‌العبور و برف‌گیر بودن بعضی مناطق و همچنین شرایط سخت عملیات اجرایی پیش‌بینی می‌شود با همت و کوشش همکاران تلاشگر، مشاورین و پیمانکاران اجرایی بیش از ۶۰ روستا و ۶۸ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی در نیمه اول سال جاری از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

گودرزی در پایان از مدیران ستادی، همکاران شرکت گاز استان، مشاوران و پیمانکاران اجرایی که در موفقیت‌های این شرکت در سال گذشته نقش ارزنده‌ای داشتند تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که خدمات رسانی در سال ۱۴۰۲ با جدیت ادامه یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح