کد خبر : 208010
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 5:15

۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های عمرانی ورزش مشهد اختصاص یافت

۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های عمرانی ورزش مشهد اختصاص یافت

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدحسین علوی‌مقدم در این خصوص اظهار داشت: جشنواره ورزشی رمضان با حضور ۷۵۰۰ ورزشکار در دومین سال برگزاری در دوره ششم شورا به پختگی رسیده است. وی ادامه داد: در دومین سال این جشنواره تعداد رشته های ورزشی افزایش یافت و نگاه ما به ورزش های پایه، پیشکسوتان و بانوان

۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های عمرانی ورزش مشهد اختصاص یافت

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدحسین علوی‌مقدم در این خصوص اظهار داشت: جشنواره ورزشی رمضان با حضور ۷۵۰۰ ورزشکار در دومین سال برگزاری در دوره ششم شورا به پختگی رسیده است.

وی ادامه داد: در دومین سال این جشنواره تعداد رشته های ورزشی افزایش یافت و نگاه ما به ورزش های پایه، پیشکسوتان و بانوان است.

در بودجه ۱۴۰۲ نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت حوزه عمرانی ورزش بودجه تعیین شده است.

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای شهر مشهد افزود: شهرداری در گذشته ۴۵ مجموعه ورزشی، ۵۵ چمن مصنوعی و یک مجموعه آبی داشت اما با همت شورا و هماهنگی با فرمانداری از سال ۱۴۰۰ دو مجموعه ورزشی و ۲۵ زمین چمن مصنوعی ایجاد شد و با بودجه امسال عملا ۴۰ درصد سرانه ورزشی در شهر مشهد افزوده و معادل ۲۳ مجموعه ورزشی جدید به ظرفیت ورزشی شهر افزوده می‌شود.

علوی مقدم بیان داشت: در راستای کار تربیتی، در ۸ پهنه  استعدادیابی در رشته های مختلف انجام شده اما چرخه کار تربیتی زمانی کامل می شود که به کار هویتی تبدیل شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با هماهنگی مسئولان استان ورزش به روزهای اوج خود برسد و در حوزه تیم داری کار ویژه انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح