کد خبر : 208018
تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 15:29

اکنون می‌توانید از Google بخواهید که داده‌های شخصی شما را از نتایج جستجوی خود حذف کند

اکنون می‌توانید از Google بخواهید که داده‌های شخصی شما را از نتایج جستجوی خود حذف کند

  گوگل بالاخره این کار را برای شما آسان‌تر می‌کند که مطمئن شوید اطلاعات شخصی شما در نتایج جستجوی آنلاین نمایش داده نمی‌شود – و تنها چیزی که طول کشید صدها هزار درخواست در طول یک دهه بود. غول جستجوی اینترنتی متعلق به Alphabet اخیراً خط‌مشی‌ها و ابزارهای جدیدی را ارائه کرده است که به

 

گوگل بالاخره این کار را برای شما آسان‌تر می‌کند که مطمئن شوید اطلاعات شخصی شما در نتایج جستجوی آنلاین نمایش داده نمی‌شود – و تنها چیزی که طول کشید صدها هزار درخواست در طول یک دهه بود.

غول جستجوی اینترنتی متعلق به Alphabet اخیراً خط‌مشی‌ها و ابزارهای جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی درخواست حذف داده‌های شخصی – مانند شماره تلفن، آدرس ایمیل یا حتی یک آدرس فیزیکی – از نتایج جستجو کنند. این شرکت در یک پست وبلاگ آوریل خاطرنشان کرد: پیش از این، کاربران باید شواهدی از آسیب احتمالی مانند داکسینگ یا سرقت هویت را نشان می دادند تا گوگل اطلاعات شخصی آنها را از نتایج جستجو حذف کند.

 

اکنون، اطلاعات خود را به هر دلیلی از آن نتایج حذف می کنید – و تنها با کلیک یک دکمه.

 

دانیل رومین، معاون اعتماد گوگل، روز چهارشنبه در یک پست وبلاگ جداگانه نوشت: «برای بسیاری از مردم، عنصر کلیدی احساس امنیت و خصوصی‌تر بودن آنلاین، کنترل بیشتر بر جایی است که اطلاعات حساس و قابل شناسایی شخصی آنها را می‌توان یافت. .

 

مهم این است که هر درخواستی تایید تضمینی ندارد: اگر اطلاعات ارزشمند باشد – به عنوان مثال، اگر در یک مقاله خبری مرتبط ظاهر شود – یا اگر در یک وب سایت دولتی یا یک مقام رسمی دیگر گنجانده شده باشد، شرکت ممکن است اطلاعات شخصی شما را از نتایج جستجوی خود حذف نکند. منبع، به گفته گوگل

 

این شرکت در ادامه می‌نویسد: «توجه به این مهم است که وقتی درخواست‌های حذف دریافت می‌کنیم، تمام محتوای صفحه وب را ارزیابی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که دسترسی به سایر اطلاعاتی را که به طور کلی مفید هستند، مثلاً در مقالات خبری، محدود نمی‌کنیم». پست وبلاگ چهارشنبه.

 

در حال حاضر، هر کسی می‌تواند یک فرم آنلاین را برای ارسال درخواست حذف پر کند. روز چهارشنبه، این شرکت ابزار جدیدی را معرفی کرد که در آن کاربرانی که اطلاعات شخصی خود را در نتایج جستجو پیدا می‌کنند، می‌توانند تنها با چند کلیک درخواست حذف آن داده‌ها را داشته باشند. این شرکت گفت که این ابزار “در ماه های آینده” در دسترس خواهد بود.

 

این شرکت گفته است که می خواهد تمام درخواست های حذف را به سرعت پردازش کند و تصمیمات از طریق ترکیبی از ابزارهای الگوریتمی و نظارت انسانی بر درخواست ها اتخاذ خواهد شد.

 

در فرم آنلاین، می‌توانید روی گزینه «حذف منتخب اطلاعات شناسایی شخصی (PII) یا محتوای Doxxing از جستجوی Google» کلیک کنید. از آنجا، شما به یک سری سوالات در مورد نوع اطلاعات شخصی که در نتایج جستجو نشان داده می شود، نشانی اینترنتی وب سایت هایی که اطلاعات را نشان می دهند، عبارات جستجویی که برای نمایش آن نتایج در جستجوهای Google و حتی اسکرین شات از وب سایت ها و جستجو استفاده می شود، پاسخ خواهید داد. نتایج.

 

این فرم همچنین از شما می‌پرسد که آیا اطلاعات شخصی شما «با قصد دکس کردن» به اشتراک گذاشته می‌شود، آیا حاوی محتوای صریح است یا به دلایل قانونی باید حذف شود.

 

گوگل بالاخره این کار را برای شما آسان‌تر می‌کند که مطمئن شوید اطلاعات شخصی شما در نتایج جستجوی آنلاین نمایش داده نمی‌شود – و تنها چیزی که طول کشید صدها هزار درخواست در طول یک دهه بود.

 

غول جستجوی اینترنتی متعلق به Alphabet اخیراً خط‌مشی‌ها و ابزارهای جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی درخواست حذف داده‌های شخصی – مانند شماره تلفن، آدرس ایمیل یا حتی یک آدرس فیزیکی – از نتایج جستجو کنند. این شرکت در یک پست وبلاگ آوریل خاطرنشان کرد: پیش از این، کاربران باید شواهدی از آسیب احتمالی مانند داکسینگ یا سرقت هویت را نشان می دادند تا گوگل اطلاعات شخصی آنها را از نتایج جستجو حذف کند.

 

اکنون، اطلاعات خود را به هر دلیلی از آن نتایج حذف می کنید – و تنها با کلیک یک دکمه.

 

دانیل رومین، معاون اعتماد گوگل، روز چهارشنبه در یک پست وبلاگ جداگانه نوشت: «برای بسیاری از مردم، عنصر کلیدی احساس امنیت و خصوصی‌تر بودن آنلاین، کنترل بیشتر بر جایی است که اطلاعات حساس و قابل شناسایی شخصی آنها را می‌توان یافت. .

مهم این است که هر درخواستی تایید تضمینی ندارد: اگر اطلاعات ارزشمند باشد – به عنوان مثال، اگر در یک مقاله خبری مرتبط ظاهر شود – یا اگر در یک وب سایت دولتی یا یک مقام رسمی دیگر گنجانده شده باشد، شرکت ممکن است اطلاعات شخصی شما را از نتایج جستجوی خود حذف نکند. منبع، به گفته گوگل

 

این شرکت در ادامه می‌نویسد: «توجه به این مهم است که وقتی درخواست‌های حذف دریافت می‌کنیم، تمام محتوای صفحه وب را ارزیابی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که دسترسی به سایر اطلاعاتی را که به طور کلی مفید هستند، مثلاً در مقالات خبری، محدود نمی‌کنیم». پست وبلاگ چهارشنبه.

 

در حال حاضر، هر کسی می‌تواند یک فرم آنلاین را برای ارسال درخواست حذف پر کند. روز چهارشنبه، این شرکت ابزار جدیدی را معرفی کرد که در آن کاربرانی که اطلاعات شخصی خود را در نتایج جستجو پیدا می‌کنند، می‌توانند تنها با چند کلیک درخواست حذف آن داده‌ها را داشته باشند. این شرکت گفت که این ابزار “در ماه های آینده” در دسترس خواهد بود.

 

این شرکت گفته است که می خواهد تمام درخواست های حذف را به سرعت پردازش کند و تصمیمات از طریق ترکیبی از ابزارهای الگوریتمی و نظارت انسانی بر درخواست ها اتخاذ خواهد شد.

 

در فرم آنلاین، می‌توانید روی گزینه «حذف منتخب اطلاعات شناسایی شخصی (PII) یا محتوای Doxxing از جستجوی Google» کلیک کنید. از آنجا، شما به یک سری سوالات در مورد نوع اطلاعات شخصی که در نتایج جستجو نشان داده می شود، نشانی اینترنتی وب سایت هایی که اطلاعات را نشان می دهند، عبارات جستجویی که برای نمایش آن نتایج در جستجوهای Google و حتی اسکرین شات از وب سایت ها و جستجو استفاده می شود، پاسخ خواهید داد. نتایج.

این فرم همچنین از شما می‌پرسد که آیا اطلاعات شخصی شما «با قصد دکس کردن» به اشتراک گذاشته می‌شود، آیا حاوی محتوای صریح است یا به دلایل قانونی باید حذف شود.

 

این حرکت به طور بالقوه برای تقریبا یک دهه در حال انجام است: در سال ۲۰۱۴، دادگاه دادگستری اروپا حکم داد که موتورهای جستجو مانند گوگل باید به کاربران اینترنتی اروپایی اجازه دهند تا برای “حق فراموش شدن” خود، درخواست حذف اطلاعات شخصی خود را داشته باشند. به گفته گوگل، طی چهار سال آینده، بیش از ۶۵۰۰۰۰ درخواست حذف داده دریافت کرده است.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 16 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح