کد خبر : 207604
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 22:43

تخریب به‌روزرسانی Google EMD

تخریب به‌روزرسانی Google EMD

EMD نهار رایگان ندارد خب، رسمی است – اکنون که Google EMD Update راه اندازی شده است، دیگر خبری از ناهار رایگان برای EMD نیست. خوب کار کرد، برای مدت طولانی. یک صنعت کامل از ابزارهای دامنه تطبیق دقیق و کارگزاران به وجود آمد. قیمت‌های هنگفت برای نام‌های خوب زمانی که یک کلمه کلیدی پولی

EMD نهار رایگان ندارد خب، رسمی است – اکنون که Google EMD Update راه اندازی شده است، دیگر خبری از ناهار رایگان برای EMD نیست. خوب کار کرد، برای مدت طولانی. یک صنعت کامل از ابزارهای دامنه تطبیق دقیق و کارگزاران به وجود آمد. قیمت‌های هنگفت برای نام‌های خوب زمانی که یک کلمه کلیدی پولی واقعی بود، بالا رفت.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\images.jpeg

برای مدتی طولانی، در مقایسه با EMD های غیر EMD، به معنای واقعی کلمه بدون هیچ بک لینک، رتبه بندی در TOP3 امکان پذیر بود، اغلب تنها پس از چند روز در هر جایگاهی که می توانید رویاپردازی کنید.

دامنه‌های تطبیق دقیق (AKA Keyword Domains) به طور کلی، نام‌های دامنه‌ای هستند که دقیقاً با کلمه کلیدی که یک وب‌سایت می‌خواهد برای آن رقابت کند مطابقت دارد. برای مثال، اگر وب سایتی بخواهد برای عبارت [گزارش آب و هوای جزئی] رتبه بندی کند، دامنه مطابقت دقیق آن [MinorWeatherReport.com] خواهد بود.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\EMD-1-300x225.png

سال‌ها این یک ناهار مجانی برای آشنایان بود و حالا این روزنه بسته شده است، درست مانند سایر روزنه‌ها که سال‌ها قبل بسته شده است. اما به جای شکایت از حذف یک ناهار رایگان، سئوکاران باید از خوردن آن تشکر کنند. این راه ارزان برای به دست آوردن ترافیک، به لطف سرعت بسیار پایین گوگل در بستن این حفره، اکنون از بین رفته است.

پاداش EMD شامل چه چیزی است

دو تا از اولین تکنیک‌های سئو که آموزش داده می‌شوند، بهینه‌سازی کلمات کلیدی روی صفحه و ساخت لینک هستند. جالب توجه است، این دو چیز بسیار نزدیک به انواع معمول تکنیک های وب اسپم مرتبط هستند. شاید وقت آن رسیده است که تلاش‌های سئو را بر رعایت برخی استانداردها متمرکز کنیم و وب‌سایت‌هایی را برای مردم بسازیم، نه موتورهای جستجو.

به احتمال زیاد EMD ها برای نقض پر کردن کلمات کلیدی، سایر تکنیک های ساده وب هرزنامه و عدم ساخت سایت های با کیفیت مورد هدف قرار می گیرند. عبارت کلیدی دقیقاً در نام دامنه منطبق است، و به نظر می رسد این یک تکنیک ساده است. با کلمه کلیدی از دامنه تطابق دقیق شروع کنید و آن را در سراسر صفحه تکرار کنید.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\Google-EMD-Update-2012.png

همین امر در مورد لینک ها نیز صادق است. برای مدت طولانی، امتیاز بزرگ EMD این بود که نام وب سایت کلمه کلیدی پولی است که فرد می خواهد برای آن رتبه بندی کند. خیلی خوب به نظر می رسید که در پیوند دادن برای کلمه کلیدی پول زیاده روی کنیم، زیرا فکر می کردیم گوگل نمی تواند بین آن کلمه کلیدی که یک نام تجاری است یا نه تفاوتی قائل شود. داشتن تعداد زیادی لینک و ذکر در بدنه برای نام تجاری شما (به عنوان مثال، CEMPER) بسیار منطقی است.

با این حال، اگر یک وب‌سایت www.BuyCheapSomething.com دارید، به نظر می‌رسد که Google Buy Cheap Something را نیز به عنوان یک نام تجاری انتخاب کرده و شما را برای آن رتبه‌بندی کرده است.

گوگل آن را می دانست، ما آن را می دانستیم

یک دقیقه هم فکر نکنید که این الگوریتم EMD به تازگی از آب درآمده است. حق ثبت اختراع الگوریتم EMD، سیستم ها و روش های تشخیص پرس و جوهای تجاری، در سپتامبر ۲۰۰۳ ثبت شد و سرانجام یک سال پیش در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۱ تایید شد. مت کاتز حتی در مورد اینکه چگونه می خواهند بازی EMD را تغییر دهند صحبت کرد. در یک ویدیو در ۷ مارس ۲۰۱۱. آیا گوگل با هشدار دادن به ما که به EMD ها اهمیت زیادی می دهند شفاف است؟

ما لیست برندگان و بازندگان هفتگی SEOLytics را بررسی کردیم تا به دنبال EMDهایی بگردیم که نسبت به رتبه‌بندی نسبتاً پایدار هفته قبل از به‌روزرسانی به شدت کاهش یافته بودند. ما برعکس این کار را نیز انجام دادیم و EMD هایی را پیدا کردیم که در واقع پس از به روز رسانی رتبه بندی کردند.

یک مثال واقعی از یک بازنده EMD

بنابراین، اجازه دهید نگاهی گذرا به چند کار که یک بازنده بزرگ انجام داده است بیندازیم، و ببینیم آیا می‌توانیم متوجه شویم که سایت هر یک از دستورالعمل‌ها را نقض کرده است یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح