کد خبر : 208022
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 19:48

دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار “نظرآباد”

دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار “نظرآباد”

به گزارش ایلنا، سردار حمید هداوند با اشاره به دستگیری ارازل شهرستان نظرآباد، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر شرارت، درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط تعدادی اراذل و اوباش سابقه دار در نظرآباد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت. این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی مقام

دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار "نظرآباد"

به گزارش ایلنا، سردار حمید هداوند با اشاره به دستگیری ارازل شهرستان نظرآباد، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر شرارت، درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط تعدادی اراذل و اوباش سابقه دار در نظرآباد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی ۳ اکیپ عملیاتی سریعاً در محل حاضر و در عملیاتی مقتدرانه ۶ نفر را دستگیر و ۴ تیغه سلاح سرد از آنان کشف کردند.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه ایجاد مزاحمت و یا سلب آسایش عمومی شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح