کد خبر : 207953
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 2:02

مدرنترین و مجهزترین واحد پرورش مرغ کشور در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

مدرنترین و مجهزترین واحد پرورش مرغ کشور در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد سلحشور، رئیس هیأت مدیره این واحد پرورش مرغ در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: مدرنترین و مجهزترین واحد پرورش مرغ کشور در تربت حیدریه با ظرفیت ۱۵۰ هزار قطعه مرغ در مساحتی به متراژ ۱۰ هکتار و ۱۸  سالن و سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی احداث شده است. وی

مدرنترین و مجهزترین واحد پرورش مرغ کشور در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد سلحشور، رئیس هیأت مدیره این واحد پرورش مرغ در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: مدرنترین و مجهزترین واحد پرورش مرغ کشور در تربت حیدریه با ظرفیت ۱۵۰ هزار قطعه مرغ در مساحتی به متراژ ۱۰ هکتار و ۱۸  سالن و سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی احداث شده است.

وی افزود: فاز نخست این واحد تولیدی با ۶ سالن و ظرفیت ۵۰ هزارقطعه مرغ گوشتی مادر و اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۵۰ نفر امروز نیز به بهره برداری رسید.

سلحشور بیان کرد: فاز دوم این پروژه  ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است و فاز سوم نیز در دست احداث است که با تکمیل آن برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی افزود: ظرفیت هر کدام از سالن‌های پرورش ۸۵۰۰ قطعه مرغ است که در تمام مراحل دامپزشک جهت نظارت بر کیفیت تولید و بسته بندی نظارت دارد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در سال 2024

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح